OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
WYKONYWANE PRZEZ RATOWNIKA MEDYCZNEGO NA RZECZ PACJENTÓW
POWIATOWEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W OSTRÓDZIE S.A.
z dnia 13 grudnia 2017 r.
Prezes Zarządu Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna z siedzibą w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Olsztynie, Wydział VIII Gospodarczy pod Nr 0000036113, o kapitale zakładowym 8 794 300 zł, wpłaconym w całości, Regon 511398725, NIP 741-18-87-468 (dalej Udzielający zamówienia), działając na podstawie art. 26. art. 26a ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1638 z późn. zm.)
ogłasza konkurs ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne wykonywane przez ratownika medycznego na rzecz pacjentów Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A., a dotyczących w szczególności:
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego w zespołach wyjazdowych – specjalistycznym i podstawowych (CPV: 85141000-9 – Usługi świadczone przez personel medyczny),
oraz zaprasza do składania ofert i uczestniczenia w konkursie ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób przeprowadzenia konkursu uregulowane są w Szczegółowych warunkach konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne, Regulaminie konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne, Regulaminie pracy Komisji konkursowej, zamieszczonych na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Udzielającego zamówienia. Z wymienionymi dokumentami Oferenci mogą się ponadto zapoznać w siedzibie Udzielającego zamówienia w sekretariacie pokój nr 4, w godzinach pracy w dni powszednie od poniedziałku do piątku od 08:00 do 14:00. W taki sam sposób oferenci mogą otrzymać formularz oferty.
- Osobami upoważnionymi do udzielania bliższych informacji o warunkach konkursu ofert są: Paweł Orzechowski – tel.89 646 06 43.
- Oferty należy składać w siedzibie Udzielającego zamówienia w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej zgodnie ze wzorem podanym w Szczegółowych warunkach konkursu ofert do 19 grudnia 2017 roku do godziny 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 grudnia 2017 roku o godzinie 10:30 w siedzibie Udzielającego zamówienia w sekretariacie, pokój nr 4.
- Ogłoszenie o wyniku postępowania konkursowego umieszczone zostanie niezwłocznie po jego rozstrzygnięciu, na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Udzielającego zamówienia.
- Termin rozpoczęcia świadczenia usług – styczeń 2018.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena; zasady oceny podano w Szczegółowych warunkach konkursu ofert.
- Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Z wybranymi oferentami zostanie podpisana umowa na warunkach, określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Szczegółowych warunków konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne oraz ofercie.
- Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyn oraz przesunięcia terminu składania ofert.
- Oferentom przysługują środki ochrony przewidziane w Regulaminie konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne.
ZAŁĄCZNIKI:
2017.12.12 – ogłoszenie o konkursie ofert ratownik.pdf Pobierz załącznik
2017.12.12 – szczegół.warunki konkursu ofert ratownik.pdf Pobierz załącznik
2017.12.12 – zał. 1 do SWKO na św.zdr oferta ratownik.doc Pobierz załącznik
2017.12.12 – zał. 2 do SWKO umowa ratownik.pdf Pobierz załącznik
Zawiadomienie o zakończeniu i wyniku konkursu ofert.pdf Pobierz załącznik