Konkurs nr 28/2020
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
WYKONYWANE PRZEZ LEKARZA SPECJALISTĘ
W ZAKRESIE CHIRURGII OGÓLNEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM FUNKCJI ORDYNATORA ODDZIAŁU NA RZECZ PACJENTÓW
SZPITALA W OSTRÓDZIE S.A.
z dnia 12 sierpnia 2020 r.
Prezes Zarządu Szpitala w Ostródzie Spółka Akcyjna z siedzibą w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Olsztynie, Wydział VIII Gospodarczy pod Nr 0000036113, o kapitale zakładowym 10 154,120 zł, wpłaconym w całości, Regon 511398725, NIP 741-18-87-468 (dalej Udzielający zamówienia), działając na podstawie art. 26. art. 26a ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2020r., poz. 295 z późn. zm.)
ogłasza konkurs ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne wykonywane przez lekarza specjalistę w zakresie chirurgii ogólnej wraz z pełnieniem funkcji ordynatora oddziału na rzecz pacjentów Szpitala w Ostródzie S.A., a dotyczących w szczególności:
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w Oddziale Chirurgii Ogólnej i Izbie Przyjęć (CPV: 85121300-6– Specjalistyczne Usługi chirurgiczne), w podstawowej ordynacji Oddziału,zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Dyrektora ds. Medycznych,
- udzielanie świadczeń zdrowotnych w Oddziale Chirurgii Ogólnej i Izbie Przyjęć (CPV: 85121300-6– Specjalistyczne Usługi chirurgiczne), w dyżurowej ordynacji Oddziału,zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Dyrektora ds. Medycznych,
- pełnienie funkcji ordynatora oddziału Chirurgii Ogólnej,
oraz zaprasza do składania ofert i uczestniczenia w konkursie ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób przeprowadzenia konkursu uregulowane są w Szczegółowych warunkach konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne, Regulaminie konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne, Regulaminie pracy Komisji konkursowej, zamieszczonych na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Udzielającego zamówienia. Z wymienionymi dokumentami Oferenci mogą się ponadto zapoznać w siedzibie Udzielającego zamówienia, pokój nr 4, w godzinach pracy w dni powszednie od poniedziałku do piątku od 07:35 do 14:35. W taki sam sposób oferenci mogą otrzymać formularz oferty.
- Osobami upoważnionymi do udzielania bliższych informacji o warunkach konkursu ofert są: Lucyna Czerniawska –tel.89 646 06 90.
- Oferty należy składać w siedzibie Udzielającego zamówienia w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej zgodnie ze wzorem podanym w Szczegółowych warunkach konkursu ofert do 18 sierpnia 2020 roku do godziny 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 sierpnia 2020 roku o godzinie 13:00 w siedzibie Udzielającego zamówienia, pokój nr 5.
- Ogłoszenie o wyniku postępowania konkursowego umieszczone zostanie niezwłocznie po jego rozstrzygnięciu, nie później niż do 31 sierpnia 2020r. na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Udzielającego zamówienia.
- Termin rozpoczęcia świadczenia usług – wrzesień 2020 r.
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena; zasady oceny podano w Szczegółowych warunkach konkursu ofert.
- Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Z wybranymi oferentami zostanie podpisana umowa na warunkach, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Szczegółowych warunków konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne oraz ofercie.
- Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyn oraz przesunięcia terminu składania ofert.
- Oferentom przysługują środki ochrony przewidziane w Regulaminie konkursu ofert na udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne.
ZAŁĄCZNIKI:
20200729-ogloszenie-o-konkursie-lekarz-chirurg-konkurs-nr-28doc (1)-1.doc Pobierz załącznik
20200729-szczegolowe-warunki-konkursu-lekarz-chirurg-konkurs-nr-28doc (1).doc Pobierz załącznik
zal1-oferta-konkursu-lekarz-chirurg-konkurs-nr-28 doc-3.doc Pobierz załącznik
20200807-zal-2-do-swko-umowa-lekarz-ordyn-konkurs-nr-272020doc-1.doc Pobierz załącznik
wyniki.pdf Pobierz załącznik